zondag 10 juni 2007

1 JULI is het dan zover !!!!!!!!!

Wij Mo Margot Anja en Bianca gaan elke maand een uitdaging houden voor onze huis tuin en keuken Scrapsters
Je hoeft geen profi te zijn, je hoeft niet op de hoogte te zijn van al het nieuws, maar je moet het wel met veel plezier en liefde doen, dan zit je bij ons goed........
Wij zijn 4 gezellige scrapsters met 4 verschillende stijlen en willen dit met jullie delen. Vanaf 1 juli komt de 1e dare op het blog te staan, je kunt je werk op je eigen blog neerzetten en de link bij ons doorgeven onder comments.
We hopen dat jullie het met net zoveel plezier gaan doen als wij...Hou dit blog dus in de gaten...

groetjes Mo, Margot, Anja en Bianca

16 opmerkingen:

Anoniem zei

ja super, ik ga ontzettend mijn best doen!

Anoniem zei

Ziet er goed uit ik zal ook m'n best gaan doen.

Groetjes Anja

Bianca zei

haha ik ook het zla wel moeten he hihihih nee geintje we moeten niks alleen maar plezier hebben.

Anoniem zei

We kunnen geen uitdagingen genoeg hebben!!
Hartstikke leuk dat jullie dit gaan doen..en veel succes!!
Helaas ben ik begin juli op vakantie,dus ga de start missen..maar ik kom zeker kijken.
groetjes Marjan

marlies zei

ontzettend leuk... ga 1 juli zeker kijken !

Anoniem zei

hey meiden; helemaal geweldig!!!! ik ga zeker van de party zijn en aan de dares meedoen!! heeeeeeeel veel succes mag ik deze blog linken op mijn space?

veel succes en liefs
anita de hooge
xxx

Anoniem zei

Ik ben heel benieuwd!!! Het lijkt me erg leuk!!!

Grt Hanneke

Anoniem zei

tuurlijk mag je 'm linken anita!
leuk dat je mee gaat doen!

Anoniem zei

ik ga hem nu op mijn plekkie zetten header en al

tanja zei

leuk , kom zeker ff kijken!

Anoniem zei

Heel erg leuk idee. Ik zal zeker af en toe komen kijken en misschien wel mee doen.

Groetjes Ina

Anoniem zei

Succes meiden!

Anoniem zei

Leuk! Ik ga zeker proberen mee te doen......

Groetjes,
Bea

Anoniem zei

Leuk zeg!! Ik zal zekers deze blog gaan toevoegen aan mijn dagelijkse lijstje. Maak er wat van met z'n vieren en natuurlijk het allerbelangrijkste: ontzettend veel plezier.

(prima datum ook, hehehe, alleen heb ik dan al heeeeeeel andere plannen, gggg...)

Anoniem zei

ik heb de opdracht gedaan en hier staat mijn resultaat
www.dls.punt.nl

Joan Ottevanger zei

Sinds kort deze blog gevonden maar ik zie alleen dat het 1 juli begonnen is.
Zijn jullie gestopt of zo?
Had graag mee willen doen aan de uitdagingen.
Groetjes Joan